Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/users/khm/apps/fakulti/public/index.php(7) : eval()'d code:12) in /srv/users/khm/apps/fakulti/public/wp-content/plugins/post-views-counter/includes/counter.php on line 294
5 Petua Herba Hilangkan Penat Badan

5 Petua Herba Hilangkan Penat Badan

Kita ni rajin benar buat kerja rumah. Dari mula bangun awal pagi, dah sedia sarapan untuk keluarga. Terus basuh baju, sapu sampah, mop lantai. Tak kira lah PKP ke tak, akak rasa, kita ni dah terbiasa dah bekerja. Lagi-lagilah yang bernama surirumah.

Nah, akak kasi ke adik semua cara nak hilangkan penat badan bila dah seharian jaga rumah:

1. Beras direbus hingga mendidih. Kemudian kau ambil airnya yang pekat. Campur sedikit gula dan garam. Minum semasa suam. Lakukan selalu ya.

2. Rizom Kunyit ditumbuk lumat. Dicampur air masak, diperah, ditapis lalu diminum selepas makan. Buatlah sekali sehari.

3. Hah, lagi 2 hari lagi nak puasa ni, mesti kau dah ready stok kurma kat rumah kan? Kau ambil je kurma tu sedikit. Campur dengan susu kambing atau susu lembu asli. Kau masak dan cubalah minum. Mesti rasa fresh!

4. Daun, batang dan rizom Lengkuas Genting direbus dengan 1 Liter air sampai mendidih. Lepas tu kau gunakan ia sebagai air mandi ketika masih lagi panas-panas suam.

5. 2 genggam daun Limau Purut direbus dengan 3 Liter air. Biarkan mendidh selama 10 minit. Masukkan ke dalam air mandian lalu digunakan untuk mandi ketika masih hangat.

Kredit: Suzy Honey

erection on demand ingredients, hashimotos and low libido medication, sexual health pills, why do military spend money on viagra, gnc blue pills, 10 mg viagra, vitamin to increase sex drive, when will generic viagra be available in the u s, watermelon male enhancement, where can i sell viagra, bigger thicker penis, male enlargement surgery before and after, reddit x4 labs real penis enlargement results from real x4 labs users, when would viagra not work, is it possible to permanently increase the size of your penis, e hentai galleries penis growth, sildenafil 100mg review, male enhancement cbs pharmacy, how does viagra cause headaches, how to work viagra tablet, which of the following suggest s that the sex drive has been shaped by natural selection, male performance enhancement no pills, how to produce testosterone fast, penis enlargement pornhub gay, purple pill for erectile dysfunction, my husband is diabetic and has no sex drive, how to supress sex drive in men, male sexual enhancement in rite ad, viagra and birth defects, how to get my wife to have more sex drive, low sexual stamina, how to ask yoyr doctor for viagra, best activities to increase testosterone, top male enhancement pills webmd, dedicate yourself to penis enlargement, penis erection medicine, acheter viagra pour femme, dick girls, viagra headache side effect, where did your sex drive go in spanish,

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram